BUDAK SEKOLAH PUNYA BLOG!
Follow Dashboard
DIA....
Friday, January 27, 2012 | 0Superstar (s)!

DIA...
seorang insan biasa..
yang banyak kelemahan sepertiku...
tapi DIA...
seorang insan biasa
yang sangat unik bagiku....

DIA x seperti lelaki lain..
walaupun DIA nakal..tapi DIA tau hukum hakam agama
walaupun DIA xhandsome...tapi DIA comel sgt bagiku...
walaupun DIA xberapa cerah...tapi DIA manis sgt bagiku...
walaupun mukanya garang...tapi hatinya lembut sgt bagiku..
walaupun dirinya banyak kelemahan...tapi ku anggp kelemahannya itu
sebagai satu keunikkan yg amat jarang dimiliki insan lain...


kerna DIA...
aku mula mengetahui apa erti SAYANG sebenarnya...
aku mula mengetahui apa erti CINTA sebenarnya...
dan aku mula mengetahui apa erti SETIA sebenarnya...

DIA lah..
insan yg paling unik yg pernah ku jumpa...
ku bersyukur dipertemukan dgnnya...
x ada insan yg seunik dirinya !!!

~ ILUSM A~ 


Older Post | Newer Post
Anak Tebuan Comel!


hey ANDA !! Anak Tebuan Comel here .. "Simple Is My Lifestyle" blog nih pasai rindu aku kat abah aku ja..takdak kena mengena dengan hang pon.. huhu !:)

hate me?, move away!

INI MEDAN..BETA YANG PUNYA !


Entry About Stuff Site


PENGLIPUR LARA


pondan pondan kesayangan hamba !
KEPONDANAN


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : NABILAH HAMZAH

Best View at GOOGLE CHROME!