BUDAK SEKOLAH PUNYA BLOG!
Follow Dashboard
Sungguh berat Dugaan-MU Ya Allah !!!
Saturday, March 08, 2014 | 0Superstar (s)!

Innalillahiwainnailaihirojiunnn.....
Sungguh berat dugaan yang aku alami ini ya ALLAH...

Tanggal 7/3/2014,
Perginya seorang insan yang amat ku sayangi...
Seorang insan yang selalu menaSihatiku...
Insan yang memberi tunjuk ajar dan bimbingan kepada aku dan keluarga...

Sungguh....
aku merinduinya Ya Allah...
Aku merindui belaian tangan kasarnya itu...
Aku merindui tutur bicaranya sebagai seorang abah...

Saatku tatap wajahnya buat kali terakhir...
Berlinangan air mataku...
Wajah ini yang slalu menghiasi mataku saat aku ditimpa masalah..
Wajah ini juga yang slalu menggembirakan aku saat aku sedih..
Sungguh tenang wajahmu abah...
Dengan secalit senyuman yang menghiasi bibirmu...
Dapat menyejukkan setiap mata yang memandang...

Tumpah air mataku saat menatap wajahmu abah...
Secalit senyumanmu itu cukup menguatkan diri anakmu ini..
Pabila tiba masa untuk mengkafankanmu...
Membuatkan aku jadi sebak...
Sebak kerna tidak dapat menatap wajahmu lagi abah...
Sebak tidak dapat mendengar suaramu lagik abah...
Saat abah dikebumikan...
Cukup membuat aku derita...
Derita kerana tiada insan sepertimu yang dapat bersabar dan bertahan melayan kerenah anakmu ini...
Dan saat itu..aku tau yang abah tidak akan kembali lagi..

Terima kasih abah atas segala yang telah abah berikan...
Bahagialah abah di sana...
Semoga abah ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman..amin

AL FATIHAH :')



Older Post | Newer Post
Anak Tebuan Comel!


hey ANDA !! Anak Tebuan Comel here .. "Simple Is My Lifestyle" blog nih pasai rindu aku kat abah aku ja..takdak kena mengena dengan hang pon.. huhu !:)

hate me?, move away!

INI MEDAN..BETA YANG PUNYA !


Entry About Stuff Site


PENGLIPUR LARA


pondan pondan kesayangan hamba !
KEPONDANAN


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : NABILAH HAMZAH

Best View at GOOGLE CHROME!