BUDAK SEKOLAH PUNYA BLOG!
Follow Dashboard
I'M BACK !
Tuesday, June 23, 2015 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum ...

salam diberi buat saudara saudari
para hadirin hadirat yang dirahmati Allah S.W.T .. 
sesungguhnya saya amat berbesar hati pabila mempunyai peluang 
serta masa untuk berbicara lagi..


Dah laa...
ajet ajet penceramah plak...haha
actually..it's a long long time I'm not skodeng skodeng this blog.. *speaking baqhang
masa begitu cepat berlalu...
dari aku sekolah menengah..
sampai aku masuk universiti..
ouh ! korang ofcos tertanya tanya kan..U mana laa aku sambung study..
actually...
wa sambung study kt UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA...
kat JOHOR kau ! merantau sampai ke selatan tanah air aku nih haaa ...

kat sini...aku belajar banyak benda..
aku jumpa ramai orang dari negeri laen laen...
ouh lupa ! 
roommates aku semua dari JOHOR...
budak budak lagi kau nyah ! hahaha *alaa...bdk matrik dorg tuh
aku jer STPM...yer laa mau tak nye..
satu bilik 4 orang meyh ! 
tapi kiteorang still satu fakulti..
japg aku tunjuk gambar dorg k...skg biar aku citer sampai abis dulu,,,
hehehehehe

sem satu aku...
banyak aku kenal orang..
kawan lelaki..kawan perempuan..
haa semua lah...
kawan lelaki aku yang paling aku rasa mcm erghhh ! sgt nih...
si AZMAN ! dia nih...
haishh...memang slalu sangat suka buat aku bg ceramah free kat dia..
ok aku ngaku..
dia memang anoyying..bukan sikit...tpy banyak giler ! ahhahaha
but...aku suka kwn ngn dia...best doe ! slalu jer kena buli ngn aku dia tuh...hahahha 
apa? gambar dia? ok japg aku tunjuk yer...sabar sabar ......... haha

oouh lupa ! 
aku masuk PALAPES UTHM
banyak yang cakap PALAPES nih teruk laa...kena rangging laa...kena tuh laaa kena nih laa..
tapi so far...Alhamdulillah...
aku ok jer...
best what masuk PALAPES..
hostel dapat..baju baju askar dapat..beg askar kasut kawad sports attire semua dapat..
completely ! hehe
elauan? opcos dapat...hahahha

urmm...
banyak sebenarnya nak citer..tapi...hahahah
dah laa...aku tunjuk gambar jer ok ? 
tengok dan hayati gambar tersebut... *aceeeyywahh ! hahah



aku dengan roomates aku...
ouh yang lelaki tuh IZZAT nama nya..
we call him babah ! haha


spend time together !
actually..aku sorang jer budak kos construction...
yang laen semua kos production n aper tah...
hahah *aku lupa kos dorang sbb panjang..
heeee 


nih time tolong mangsa banjir kt Batu Pahat....

nih awal awal sem 2..
whatsap cakap nak keluar skali...
hahah...nasib time tuh aku free...
heee
muahh ckit :*
but...why my face like that? ergh ! -__-


short vacation dengan bdk bdk kelas aku...
geng geng uthaqha smua nih...hahaha
love u alls beb ! :*


kami semua PALAPES UTHM BATCH 11..
see...muka happening jer even kena kawad time tengah panas...
hoho

team CHARLIE !
kami menang lagi weyh ! wuhuuuuu
*gabungan antara JUNIOR INTER SENIOR
PALAPES UTHM
!


wuhoooooww...
jangan salah paham...no no no !
hahaha..nih laa si AZMAN yg aku ckp kan tuh..
sweet? dia always sweet beb...
untung ahh saper dpt dia...
hahaha



see ? kan aku dah ckp...
dia mmg sweet..hahaha
sweet sgt...
sampai aku pon kadang2
boleh kena kencing manis...
hahahhahaha

nih bdk bdk JUNIOR PALAPES UTHM yg kaki selpie..
hahaha


haaa...nih time BPC Trip ! *kos aku lah
dorg memang sayang aku...
hahahah
heeee :D



actually niat nk teman si cik abg tuh sorg balik Melaka...
tapy mcm mne tah boleh g jln2 plak kt Melaka..
maka...terciptalah sejarah ini di Melaka...
hahaha


sem 1 :
study sebelum final...
dari pagi smpy ptg menapak kt library tuh...
last2 lepak kt tasik jap...hahaha


short vacation with them !
menggila dlm kereta..
over night kt jaybee...
lastly bt keja "gila"
hahahaha



tu jer laa serba sedikit gambar gambar yg dpt aku tunjukkan...
hahaha...
sekarang..
aku tengah berperang dengan final exam sem 2
last paper aku... 29 June 2015
last paapeerrr
last paayyperrr
lastt payyyperrr !! hahaha

30hb aku balik KEDAH DARUL AMAN
rindu family weyh..
nasib tak kena raya kat perantauan...
hoho

lastly aku nak cakap..
salam Ramadhan...
kali nih...aku sambut Ramadhan kt perantauan..
2 minggu kau aku berpuasa kat JOHOR nih...
hoho...


asenye setakat tuh jer kot...
ade masa waktu time aku type lagi k...
hahaha

bye korang !
take care
assalamualaikum ! :) 









Older Post | Newer Post
Anak Tebuan Comel!


hey ANDA !! Anak Tebuan Comel here .. "Simple Is My Lifestyle" blog nih pasai rindu aku kat abah aku ja..takdak kena mengena dengan hang pon.. huhu !:)

hate me?, move away!

INI MEDAN..BETA YANG PUNYA !


Entry About Stuff Site


PENGLIPUR LARA


pondan pondan kesayangan hamba !
KEPONDANAN


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : NABILAH HAMZAH

Best View at GOOGLE CHROME!