BUDAK SEKOLAH PUNYA BLOG!
Follow Dashboard
janji ALLAH itu PASTI !!
Monday, August 31, 2015 | 0Superstar (s)!

betul laaa yang ALLAH janjikan...
bila DIA ambik orang yang kita sayang...
DIA akan gantikan dengan sesuatu yang lebih baik...
aku dah lalui semua tuh...

7 Mac 2014 
abah aku dah meninggalkan kitaorang semua..
sedyh gaisss sedyh...
sedangkan malam tuh aku baru nak call dia cakap aku nak balik rumah..
last2 aku yang dapat call...
sempatlah jugak aku tatap wajah abah buat kali terakhir..
senyum jer...sebijik macam dalam ic abah...

tapi yang paling sedih...
aku ngn family rasa kosong...
rumah yang dulu riuh rendah...
sunyi sepi jer sekarang...
yerlaa...abah dah takde kan...
kalau tak...slalu jer dengar abah marah2..membebel2...gelak tawa abah...
gurau senda abah...
haha..aku rindu semua tuh...

giler kau tak rindu...
abah aku tuh yang the best among the best abah kat dunia nih ! 
time raya....aku tgh keje...
aku nampak laa 1 family nih shopping raya...
and tergerak hati aku yang nak ajak abah shopping raya gak...
nak suruh abah pilih warna baju raya...
and...suddenly....baru aku sedar...
yang abah dah takde...
humm....kalau lah korang tau how i feel it ! hmmm :( 

lepas abah takde...
aku dapat tawaran sambung degree kat UTHM, Johor..
ok aku terima...
senang jer proses aku nak sambung stdy nih...
bab duet semua mama aku dh tak risau..
lepas setahun...
adik aku plak dapat sambung diploma kt uitm..
senang jer smua...berjalan dengan lancar ! 

n mama cakap...
murah rezeki anak anak yatim...
senang dapat sambung study..
senang segala galanya...
takde halangan pon nak sambung stdy...
lptp sorg satu...
sedangkan sebelum nh...nak beli lptp pon susah...
hmm..
tapi tuh laa...
sunyi...
aku sunyi bila abah takde...

nak pegi umah sedara pon macam....hummm
tah lah...jadi macam tak best jer sebab abah takde...
semua jadi tak best sebab abah takde...
tak best 
tak best langsung
jadi boring !
dah setahun lebih jadi anak yatim beb..
hmmm...
aku tak mintak bende lain...
juz nak pelok abah jer
itu jer...huhu

hmmm
bye...
assalamualaikum






Older Post | Newer Post
Anak Tebuan Comel!


hey ANDA !! Anak Tebuan Comel here .. "Simple Is My Lifestyle" blog nih pasai rindu aku kat abah aku ja..takdak kena mengena dengan hang pon.. huhu !:)

hate me?, move away!

INI MEDAN..BETA YANG PUNYA !


Entry About Stuff Site


PENGLIPUR LARA


pondan pondan kesayangan hamba !
KEPONDANAN


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : NABILAH HAMZAH

Best View at GOOGLE CHROME!