BUDAK SEKOLAH PUNYA BLOG!
Follow Dashboard
Aku Rindu !
Sunday, November 06, 2016 | 0Superstar (s)!

AKU RINDU !
saat orang lain sedang leka berborak 
bergurau senda, mengadu domba
dengan abah mereka..
saat itu aku tersenyum sendirian..
mengimbau balik saat sebegitu rupa 
ketika aku bersama abah..

AKU RINDU !
saat orang lain bermesraan dengan abah mereka..
saat orang lain berpimpin tangan abah mereka..
saat orang lain mengucup tangan abah mereka..
dan saat itu aku hanya mampu terpaku..
masih aku terbayang saat aku pimpin tangannya..
masih aku terbayang saat aku kucup tangannya..

AKU RINDU !
aku rindu abah !
rindu nak dengar suara abah..
rindu nak bermesra dengan abah..
rindu nak lihat senyuman abah..
namun aku hanya mampu untuk kirimkan doa..
setiap kali dalam sujud..
setiap kali dalam doaku..
tak pernah terlepas doa buat mama dan abah !

AKU RINDU !
ketika aku rindu abah..
ketika air mataku hampir mengalir ke pipi
kerana terlalu rindu..
aku terdiam..
otak ku hanya memikirkan abah..
benarlah kata orang..
bila ada..tak pernah merindui..
tapi bila tiada..rindu itu mencengkam jiwa sendiri!

AKU RINDU !
masih aku ingat lagi..
abah berpesan kepada anak anak abah..
abah pesan supaya menjadi manusia berguna..
menjadi manusia yang dapat membawa abah dan mama ke syurga !
aku ingat itu !
aku ingat !

AKU RINDU !
sunyi hidup bila ketua keluarga ku tiada..
sunyi hidup bila tiada lagi suara tegas dalam keluarga..
sunyi !
hidup aku terasa sunyi !
terlalu cepat abah pergi..
aku rasa masih belum cukup waktu aku dengan abah !

AKU RINDU !
AKU RINDU ABAH !








0135 am
06 november 2016
batu pahat,
JOHOR !




Older Post
Anak Tebuan Comel!


hey ANDA !! Anak Tebuan Comel here .. "Simple Is My Lifestyle" blog nih pasai rindu aku kat abah aku ja..takdak kena mengena dengan hang pon.. huhu !:)

hate me?, move away!

INI MEDAN..BETA YANG PUNYA !


Entry About Stuff Site


PENGLIPUR LARA


pondan pondan kesayangan hamba !
KEPONDANAN


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : NABILAH HAMZAH

Best View at GOOGLE CHROME!